Jom Kita Berkawan

Saturday 1 October 2011

Salah Aku Ker????




Salah aku ke kalau aku tak mampu tuk menyukai seseorang itu macam mana seseorang itu suka aku?
Salah aku ke kalau aku tak mampu nak menyukai seseorang itu?
Salah aku ke kalau tak dapat nak membalas rasa 'suka' seseorang itu?

Perasaan yang hadir itu tak boleh dipaksa....
Aku tak pernah salahkan kamu untuk menyukai aku....
Aku tau aku takkan mampu untuk menghalang kamu daripada 'suka' aku...

TAPI........tolong jangan salahkan aku.....

Seperti mana aku tak pernah salahkan seseorang yang tak mampu untuk menyukai aku macam mana aku suka dia....
Seperti mana aku tak pernah salahkan seseorang itu sebab tak suka pada aku....
Seperti mana aku tak pernah salahkan seseorang itu jika dia tak dapat nak balas rasa 'suka' itu pada aku...

Kerana aku tahu...
Perasaan yang hadir nie bukan dipaksa.....itu adalah anugerah....
Apa yang perlu kita lakukan hanyalah jaga hati kita....
Jangan lemparkan kata-kata kesat kepadaku.....
Dan jangan cakap aku tidak faham perasaan kamu....
Kerana aku juga pernah rasa apa yg kamu rasa....
Cuma satu yang aku harapkan jangan salahkan aku........:)











No comments:

Post a Comment