Jom Kita Berkawan

Saturday 9 March 2013

Aku Dan Movie..

Selalunya orang letak tajuk entry Aku, Dia Dan Kamu...
Tapi entry aku kali ni aku letak tajuk Aku Dan Movie sebab aku suka tengok movie (tak de kaitan pun tapi suka ati aku laa sebab ni kan blog aku) hehe..

Actually petang tadi keluar jalan2 dengan rumate sambil tengok wayang...
Wayang apa yang aku tengok???
Tajuk dia " Jack The Giant Slyer".
Wah best giler tengok cite ni...teringat buku cite jack dan kacang ajaib yang aku baca masa zaman sekolah dulu. Memang tak rugi laa tengok cite ni.


Pada yang xtengok lagi cite ni, jom laa ke panggung wayang berdekatan yer....


Satu lagi cite terbaru yang aku nak kongsikan dengan korang, cite ni tajuk dia "Oz The Great And Powerful", filem ni tengah ke udara sekarang. Hmmm agak2 bila laa nak pi tengok yer, teringin jugak tengok cite ni sebab nampak best sangat. Sape yang nak temankan aku tengok cite ni??? hehe..


Cite ni ada banyak unsur2 fairy tale sebab 2 aku suka....:D

Lasty aku nak share sebuah movie yang termiss plak nak tengok...aiyaaa macam mane ni??? hehe.
Cite ni tajuk dia "Warm Bodies". Cite dia pasal zombie jatuh cinta dengan seorang gadis (manusia). Nampak ada unsur humor dan romantik komedi dalam cite ni. Tapi nasib malang sebab cite ni dah xditayangkan lagi.
So sape2 yang ada download cite ni bolehlah Sharing2 dengan aku yer....


Ni haa gambar zombie hensem dengan gadis idaman dia....hehe


Ok laa kawan2  xnak cite panjang2, mata pun dah xdapat nk bukak sebab penat berjalan. Esok kena bangun awal pagi walaupun cuti sebab ada Family Day Linguistik..Bye2






No comments:

Post a Comment