Jom Kita Berkawan

Sunday 17 March 2013

Adobe Photoshop Punya Pasal...

Entry kali ni tak nak cerita panjang-panjang just nak berkongsi gambr yang telah aku edit menggunakan Adobe Photoshop 7.0.

Biasa laa kan bila dah pandai edit-edit gambar ni, sibuk plak duk edit gambar aku dengan artis korea. Minat punya pasal. Hehehe.

 Dekat sini aku kongsikan beberapa keping gambar yang telah diedit.... Jom tengokkk.





Jika diberi pilihan antara Lee Seung Gi dan Kim Bum, memang tak mampu laa aku pilih salah sorang daripada mereka berdua. Dua-dua aku minat. Hehehe.







Ni plak sayang ku Lee Min Ho atau nama gabungan Ma Min Mo...hahaha. Hensem tak pakwe aku???


Setakat ni, dua gambar jer yang sempat diedit. InsyaAllah kalau ada masa lapang aku akan kongsikan plak beberapa keping gambar yang lain. K bye-bye. ^__^




No comments:

Post a Comment