Jom Kita Berkawan

Sunday 18 September 2011

Darurat????

Air....air.....air......buka jer Facebook semua orang tengah bercerita pasal air. Seharian tak de air, baru aku rasa betapa pentingnya air.

Pasal ape plak xde air kat kolej aku niey??? ada orang boleh jawab tak soalan aku.....confuse gak ni. Tengah-tengah bandar tak de air. Kalau kat kampung tak de air...boleh gak aku amik air kat perigi.

Nak dapatkan air kene plak beratur selama 2 jam.....itupun terhad kepada 1 baldi sahaja. Mana cukup weiiii....nak mandi lagi..nak amik air sembahyang lagi.........xcukup dengan 1 baldi jer. Pas 2 kalau laa keadaan emergency nak guna air tengah-tengah malam buta sape nak jawab. Nasib badan......pape pun redha jer laa...huhuhu.



Ni laa gambar yang sempat aku amik guna camera tepon ku yang xberapa canggih



Berpusu-pusu tengah beratur nak amik air



Muka mereka-mereka yang tengah penat menunggu



K laa xmo cakap banyak-banyak nanti korang boring plak. Hehehe. Dengan hati yang gembira nak memunggah air......lalalalalalalala (kononnya gembira).....K bye2......huhuhu








No comments:

Post a Comment